Contact en openingstijden

Wilt u contact met de gemeente Oldebroek? U kunt langskomen in het gemeentehuis of ons bellen, schrijven, e-mailen of een bericht sturen met het contactformulier.

Contact

Bezoekadres Postadres
Raadhuisplein 1 Postbus 2
8096 CP Oldebroek 8096 ZG Oldebroek
T. 14 0525  
E. gemeente@oldebroek.nl  

Openingstijden op afspraak

Elke werkdag 08.30 - 12.30 uur
Woensdag 08.30 - 12.30 uur en 17.00 - 20.00 uur

Maak online uw afspraak  Of maak telefonisch een afspraak via tel. 14 0525. 

Vrije inloopmiddag

Op woensdagmiddag van 13.30 tot 16.00 uur kunt u zonder afspraak terecht bij de balie van Burgerzaken voor het aanvragen van producten en diensten. 

Wanneer geen afspraak?

U hoeft geen afspraak te maken voor het afhalen van uw paspoort, identiteitskaart of rijbewijs, meldingen over uw woonomgeving of gevonden of verloren voorwerpen, indienen van klachten en voor het aanvragen van folders en formulieren. Daarvoor kunt u zonder afspraak terecht bij de infobalie. U bent op werkdagen welkom van 08.30 tot 16.30 uur en vrijdag tot 16.00 uur en op woensdagavond van 17.00 tot 20.00 uur.

Telefonische bereikbaarheid

Wij zijn bereikbaar via het telefoonnummer: 14 0525. Ook met uw mobiel kunt u dit nummer gebruiken. U wordt eerst gevraagd met welke gemeente u verbonden wilt worden. U spreekt dan 'Oldebroek' in. Daarna krijgt u een medewerker aan de telefoon. Vanuit het buitenland kunt u de gemeente bereiken door te bellen met tel. 0031 525 63 82 00. Lees meer informatie over telefoonnummer 14 0525.

De gemeente Oldebroek is telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Elke werkdag 08.30 - 16.30 uur                                 
Vrijdag 08.30 - 16.00 uur

Contact buiten openingstijden

Belt u buiten de openingstijden naar de gemeente Oldebroek (14 0525)? Dan krijgt u het volgende keuzemenu:

  • 2: voor een luisterend oor op het gebied van zorg en welzijn, u wordt doorverbonden met Sensoor
  • 3: voor huiselijk geweld en kindermishandeling, u wordt doorverbonden met Veilig Thuis
  • 4: voor calamiteiten in de openbare ruimte en het melden van een begrafenis
  • 5: klachten omtrent geluid, milieu en evenementen

Gemeentewerf

Amperestraat 13
8091 XA Wezep
T. (038) 376 17 80

Bij de gemeentewerf kunt u klein chemisch afval (KCA) en wit- en bruingoed (elektronische apparaten) inleveren op dinsdag- en vrijdagmorgen van 08.00 tot 12.00 uur. Ook kunt u tijdens deze tijden gratis hondenpoepzakjes en biozakjes afhalen.

Melding woonomgeving

Wilt u een melding doen over uw woonomgeving? Bijvoorbeeld een losliggende stoeptegel, zwerfvuil, geluidsoverlast of een verstopte riolering? 

Geef online uw melding door Of bel tijdens kantooruren met telefoonnummer 14 0525.

Melding buiten kantooruren

Kan uw melding niet wachten tot de volgende werkdag? Dan kunt u buiten kantooruren bellen met tel. 14 0525. U krijgt een keuzemenu en kiest dan voor keuze 4: calamiteiten in de openbare ruimte.

Drukriolering

Voor problemen met drukriolering kunt u bellen met tel. (0525) 63 82 70.

Storingen gas, elektra, water

Storingen voor gas, elektra en water kunt u melden via de onderstaande telefoonnummers.
Gas en elektra: (0800) 90 09
Water: (0800) 03 59