Nieuw inkoopbeleid en nieuwe inkoopvoorwaarden

Het nieuwe inkoopbeleid en de nieuwe inkoopvoorwaarden van Inkoopsamenwerking Noord-Veluwe, waarvan de gemeente Oldebroek deel uitmaakt, zijn door alle deelnemers van de inkoopsamenwerking vastgesteld.

Het college van Oldebroek heeft op 14 november 2017 ingestemd met het nieuwe gezamenlijke inkoopbeleid en de nieuwe inkoopvoorwaarden. Het inkoopbeleid en de inkoopvoorwaarden zijn aangepast in verband met de herziene Aanbestedingswet en het inkoopbeleid is aangescherpt middels een addendum voor SROI.

Het inkoopbeleid en de inkoopvoorwaarden zijn van toepassing op inkopen die de gemeente Oldebroek samen doet met één of meerdere gemeenten. Ook zijn deze van toepassing op inkopen die de gemeente zelf doet. Hiermee vervalt het inkoopbeleid d.d. 19 mei 2014 en de inkoopvoorwaarden d.d. 19 mei 2014.

Deelnemers aan de inkoopsamenwerking zijn Elburg, Ermelo, Harderwijk, Hattem, Heerde, Nunspeet, Oldebroek, Putten, Zeewolde, de Sociale Dienst Veluwerand, Omgevingsdienst Noord-Veluwe en GR Meerinzicht. Het nieuwe inkoopbeleid en de nieuwe inkoopvoorwaarden worden inmiddels toegepast.

Raadpleeg online het nieuwe inkoopbeleid en de nieuwe inkoopvoorwaarden.

 

 

Uitgelicht